Škoda má stále největší podíl na trhu.
Registrace nových aut na Slovensku stouply v červnu před letními prázdninami o 12,3 procenta. Celkově se za pololetí prodalo o 15 procent více nových aut než za prvních šest měsíců loni.
Od čísel před dvěma lety, tedy před vypuknutím pandemie, nedostatku polovodičů a před přísnější emisní normou, jde o pokles o 24,6 procenta.
Podle statistik Svazu automobilového průmyslu se od ledna do konce června tohoto roku prodalo 42 436 osobních i užitkových vozidel.
Sorry, the video player failed to load. (Error Code: 101102)
Prémie jde nahoru
Nepřekvapí, že ze značek je jednotkou Škoda (8916 aut). Na druhém místě je Hyundai (3886 aut) a za ním Volkswagen (3536 aut), který předběhl Kiu (3405 aut). Vděčí za to svému nejprodávanějšímu modelu T-Cross.
Ambici probojovat se v Slovenské prodejích do tří let na druhé místo má Toyota. V současnosti se však musí spokojit s pátým místem (2865 aut). Její napredávanejším modelem je RAV4.